Monday, February 15, 2010

Rasa cam orang bodoh..

Entahglah.. a old school punya member.. Tetiber add me on FB..

Entahlah..
Aku tak tau nak kata apa.. Happy ada?

sedih ada?

Benci ada?

Aku tak tau apa modal aku..

Macam aku pertaruhkan masa lampau for our relationship..

dia tak pikir macam tuhg but aku??

yerlah.. im notr passing my SPM with Flying colors..

But , bila tengok dia punya profile , gambar2 dia..

Membuktikan.. masa lampau bukanlah kawan kita yang terbaik..

althought we was a Closed friend in Agama Arau dulu..

but , when this failure comes in my life made my life more miserable that expected..

i don know what to do?

Bukannya tak boleh nak jadi diri sendiri..

Aku cuma tak boleh nak tuned balik pemikiran aku yang dulunya periang bila SATU peristiwa yang pahit acroos in ur life

* my SPM moments..

aku tak tau nak kata apa?

nak berlakon apa?

nak pertaruhkan apa?





cuma.. aku harap satu hari nanti keadaan ni akan berubah..

then , change the tanggapan people about me.. ineed transforms..

aku malu dengan diriku sendiri..

No comments: