Saturday, April 3, 2010

The 2nd day Pc fair..

hahah..

haduih..

letih bangak kakiku nih.,.. kau tau tak..

yerlah..

seharian tau aku berdiri tau dak..

yang the saddest part was..

all of my money blown away..

yerlah..

pantang ja nampak benda terusja aku belasah nak beli..

nnti aku uploadkan gambor barang yang aku beli yerk..

bukannya apa..

aku letih sangat nak menertansfer gambar2 yang aku beli barang2 tadik..

okayh..

yerlah..

semalam dah beli dah speaker sonic gear after diskaun rm83..

kalau idoknyer rm 99..oklah meh.

dapat staff price..

dapat gift lagik teu..

sonig gear headset speaker..

okalh..

worth for money.

oh ya..

on more things..

aku be;i beg laptop worth rm 19 herngget..

dapat gift lagik tau..

yer;ah.. mana senang nak carik beg laptop semurs-murs rm 19 hengget.. dapat gift keyboard protector lagik tau..

lagik satu nak tau aku beli apa lak..

hah.. tudiah nih nak propah..

aku beli package A4 wireless mouse + keyboard worth rm 69..

kalau idoknyer rm 89..

merasa kau entry kali nih aku taip pakai wireless mouse and keyboard..

no more ktak2 sound from old keyboard..

especially lak.. aku leh menaip dalam keadaan dan posisi papaun..

no more lag..

yerlah..

best gak lah beli wayarless nih..

naseb ada warranty 1 taun..

lehlah lega sikit..

yer.. memang lowest price meh..

rm 69 for those wifi stuff..

klah.. now im enjoying it when entrying in my blog..

hahah..

last2.. aku round kedai2 orang..

aku jumpa sekor makhluk nih..
kat booth kat situ gak..

kedai lain..

muka memang nampak melayu..

tapi pelik bila aku tengok dia cakap bahasa cina dengan member dia..

ala2 nampak muka memang suci sangatlah..


tak sangka yer??

tawar menwar dapatlah AVF ep 211 stereo sound..

yang bass tuh lah..

normal price kau selalu beli kat libra rm 25..

but this fair aku dapat rm 20 henget sahajork..

hihi..

merasa kau..

tak sempat l;aghi nak rasmi mende2 lain..

sempat rasmi wifi keyboard and mouse nih ja..

sebab jakun sangat tak penah guna..

hikhik..

so, nnti habes fairlah aku cadang nak guna semua nih..

so .. kira lah berapa aku dah habes setakat 2 hari nih..

total..

rm 83 + rm 69 + rm 19 + rm 20 = Rm 191..

not bad for 2 days..

tu pon ado laghik nk membeli nyer..


blutooth lar..

pouch phone lah..

kipas usb lah..

usb hub lah..

fm modulator lah..

hahah..\

banyak gila lah lagik nak beli..
\
\so..?

apa lagi.. 2 morrow last day..

Pc fair..

Grab this chance lah!

need to sleep meh..

nyte..

*** jumpa lah banyak memebr lama.. yang kat teknik ado.. yang kat agama arau pon ado..

yang agama arau jumpo si naiem ..

he praised me that im now too chubby and fat.. :P

and Wan akmal..

he grumbling about my behave..

still like the same..

( whether it was good or bad)

hahah..

entahlah.. life too short..

neeed to rebuild my own life stable ryte now..

no more sadneess of my self coz now i can accept the fact.

No comments: