Thursday, April 15, 2010

losing my spirit..

currently im losing my mood now..

why a?

entahlah..

not what..

im just feeling bored and entahlah when going to work nowadays..

may be it ws too bored for me as had to face the same situation on there everyday instead of wake up as early 8.00 am.. (out my acts) just to go to work..

for the sake of my pocket money.. nor shall i do it yah..

k.. finished talking bout that..

so.. let me shortly my schedule lah..

so, wake up in teh morning and brush my tettht and take bath..

as lately as 9.00am..

but , sempat lagik mencedok Keey Teow goreng untuk dicekik di pagi hari..

afta that,, going to work.. proceed wif the repair and lunch back..

surprised seeing mom at home.

she's on leave for accompanying my 3rd brother to clinic..

entah mimpi apa lah budak tuh nak ker klinik.. kekdahnyer nak pakai bracelets lah kot.. yang gigi punya lah..

so. makan2 .. sambil tuh im doing ghost to recover MAk Siti laptop..

yalah..

easiest way.. using my ghost backup recover to her lappy..

(luckily using the same laptop as me Aspire 4530) senang kerja..

so.. balik kerja macam biasa..
sampai kul 8.00 malam..

balik umah then mandi dan makan..

teruslah bukak website sekolah sy hassan..

mum ask for my favour to check the academic record on that website..

** haiyoh.,. canggih dah no sekarang..

tak main daH report2 kad macam masa zaman aku dulu2..

sekarang siap ada pointer lagik kau..

so,, prited out. then received sms from masari..

asking for my favour on installing Adobe Flash Player on her Mozzilla Broser,,

so,, asn we talks on Ym sambil2 tuh suruh bukak teram viewer..

yalah.. i lend my hand from far away..

actully team viewer was a good software to helps my her from far distance to remote her lappy..

last2 godek sana--sini..

i manage to install it..

hahah... sampai kul 12.30 gaklah we all conference sambil aku tolong dia install dia..

bukan apa.

dia nak tengok Video yang diupload si ishak and bunkfiez yang diupload about my class coures..

akhirnya boleh gak dia tengok..



thanks to Team VIewer..

so.. after that aku terus bukak blogger then tulis entry kali nih..

k lah..

Toilet call..

bye...

nyte~~

**teringinlah nak copy hard disk kastemer tersebut. banyak guide + brushes + Adobe software.. harap2 sempatlah nak copy.. *matilah tak amanah dan punggah hard disk orang..

***dats word was TERINGIN.. not done yet.. Dont judge me wrong kay>! hahah..

No comments: