Tuesday, April 6, 2010

Letih Bergossip..

hahahha.. alkisahnyer aku kat kompuland..!

sebuk aja dok bergosip skan tak hengat dengan si Siti and Myza..

Wutt!! dey called me Chef Ismail..

OMG! wat a name lah..

Give me same fabs name lah.. mak iti ang ck tam oiiii...


okayh.. hari nih aku tak balik lunch pon kat rumah..

we're three continuing gossipping at the Fatin Corner..

wah.. wat a slandering moment daa..~

havoc sangat dengar suara kok kik kok kik gelak tawa kami..

hari nih. kerja aku adalah sambung balik kerja yang kelmarin daa..

stock take lah..

luckily dah hebs dah pon buat stock take..

cuma sekarang membuat kerja- menyimpan dan mengemas barang lah..

yang paling hansuar adalah mengangkat barang..

yerlah mengankat barang ke tingkat tiga lah yang paling hazab sekali..


rasa2 sok mesti ada lagik..

btw, aku dah apply cuti dekat cik ong tadik for lusa..means thursday..

sambil2 menghantar buku log..

yerlah.. we all kan dah planned satu kelas nak pergi berjumpa kat sana..

tak sabarnyer nanti.

harap2 masing dapat beri komitmen lah yer agar dapat berjumpa kat sana buat kali yang last..

nnt2 memang payah lah nak jumpo dah..

okyah.. dat was the matter lah..

cerita pasal hari nih tak sudah lagik..

so . wut did i do today?

mengamas barang2..

menyambung kira semula stock take..

menyimpa barang2..

mengankat barang2 yang gedabaknyer ke tingkat 3..

dan last ly sebelum balik aku ikut ozy pergi hantar cpu emchines kat umah kastemer di jejawi..

tu jah..

So?

hari nih entahlah..

tak rasa serubut sangtalah macam semlam..\

but , still lagik rasa serabut pasal tak habes lagik menyimpan dan mengemas di tingkat bawah..

so,, k lah..

tak da apa nak cerita dah harini..

**ps! aku dah gi amik dah sepaker yang aku beli tuh kat umah si arif..
cuma tak sempat nak memunggah lagik lerr.. nnti lapang aku baru nak bukak la..

so.. letih lagik la kerja..

klah..

nak tidurlah..

daa~~

Gudnyte..!

No comments: