Tuesday, April 6, 2010

line shiyal..

alkisahnyer aku wat draf jer dfalam notepad sekrang nih..

line cam ciput! apsal hAA??

tadik ok ja aku guna.. tetiba lak leh ada prob;lem..


ishk!!

takpalah.. aku just letak dalam notepad jer.. nnt aku upload..

ok.. cerita selepas pc fair nih!!

memang lah hazaab sangat..

aku memang lah tak tahan.. sebuk lah sangat..\


yerlah kau..

baru abes pc fair..

kan ker bwak balik barang yang tak hebes dijual..

parah lah..

order banyak..

banyak juga yang bawak balik..

terimalah hazabnye bila kerja kat sana..

esp .. when this Fair occur..

so?

apa kerja aku hari nih..

so.. alkisahnyer aku bangun selewat 11.45pagi./..

hazab sangat kemas barang semalam sampai boleh terlewat datang ker tempat kerja..

yerlah..

harapkan si CSL M30 i aku tuh yang cikai tuh..

memanglah hamponn sangat!//


tetiber lak battery leh habes..

No more Lady Gaga Alarm to woke up me lah this mornming..

babis tul..

tyme2 nih lak boleh selamba habes battery..

last2.. aku mandi dan terus ke tempat kerja..

yerlah..

cant keep hiding on those evil eyes who's staring at me..

i noe lah..

but , nobody talks..


works like crazy now the situation is..

so , no more insulting moment..

lega aku..

just.. aku teruslah tanya..

What up?

Where do i need to start?

they told me to help them conting on the balanced stock last nyte..

haha..

hazab tull..

lecehlah bab kira stok ni..

had the same situation like working on the store b4 .!

so..

aku pon teruslah start mengira..

kau tau.. aku tak rehat.. yerlah .. nak kaver2 bab aku mai lewat nih..

kang ada molots longkang yang dok mengata aku lak kerja tak cukup tyme..

kau tau hazabnyer mengira stock hari ni??

tak habes lagi tau walaupon jam dah menunjukkan 8 mlam..

sharian aku dok memnbuat pengiraan..

penyusunan..

dan penyimpanan..

last2..

dah tak larat.

aku pon chow balik ler sebab jam dah menunjukkan kul 8.15..

sekali sekala aku naik jugak tingkat atas nengok servise station akuh..

memang serabut/..

Cpu bersusun dan berderet//

lagi menambah kesrabutan aku..

hope that ah foo can handle it alone..

yerlah.. si hafiz pon tak datang hari nih..

...

dalam hal nih..

kerja kena setel gak satu perstu..

oklah..

tak da mood lah no on9 mood..

need to sleep..

aready 1.06 a.m.

daa~

*no more updating cafe world tonight..! oh no had to face the spoil food! tmnet.. pay me bacK!

* kat sni situation tegang.. Saling bunuh-membunuh.. Tak paham! biasalh.. kat semua tempat kerja memang macam tuh..

Dah lumrah orang kata..

** terkantoi dengan boss ler masa we all sedang asyik dok bergossipping about poeple.. dahlah tuh.. aku rasa bosss terasa lah pasal kata2 aku.. yerlah.,. sapa tak suka bila kutuk belakang..
i noe that he noe me tlking bout him.. But not the bad things lah.. Takut dia tersalh tafsir lah.. Hope that he understand la..nyaris merasa u fired keluar dari mulots dia..
but, trust is like a mirror.. cant fixed it if its broken.. aku just sembang pasal malam semalam yang part m,asa dia belanja tuh.. tu ja..
Jangan salah paham yer boss! ahh.. it make me blush and serba salah lah..

***aku harap aku dapat lagi bertahan dengan keadaan sekarng nih..Minda serabut dekat tempat kerja then affected to the jiwa kacau..
sangat2 serabut..

****tambah lak malam nih internet tetiberlak leh down ar..lagi bertambah serabut..
aku takkan serabut melainkan habis semua kerja2 or t*ik yang ditinggalakn selepas habes fair nih..

AARRRRRHHHHGGGGHH!!!!! Serabut....

No comments: