Wednesday, April 14, 2010

alkisahnyer..

hadoiyai. betemu kembali..

oh ya?

hari nih hari RAbu.. its the PAsar MAlam day..

occay!..


alkisahnyer.. hari nih kat tempat kerja aku sebuk sangat yang terlampau..

bahagian aku lah.. org lain tak taulak macam na..

so.. hari nih bangun2 pagi then makan cucur jagung yang ditinggalkan atas meja..

afta that.. teruslah start motor dan pergi kerja..

OTW masa nak pergi kerja tuh.. dekat traffic light.. si HAfiz Colig..

suruh pick up him sebab dia tak der transport nak gi kerja..

so aku kata.. klah.. tungguh aku.. nak p kefai dulu punch card.. *motip tamau merah2 dekat p/card tuh..

then afta punch tuhn teruslah aku gi pick up him dekat umah dia..

then terus pergi ke kedai..

aku pon buatlah kerja macam biasa..

start ngan repair and format dulu..

then kul 12 turun bawah amik cpu baru nak pasang..

tapi boss bagi masa 2 jam ja nak complete sekali ngan install..

aku pon apa lagi.. kalut semacam lah..

hahah..

last2 manage gak buat benda tuh pasang new set dan siap..

then teruslah aku buat kerja aku (merepair) sampai kul 3.30 aku nak balik lunch..

drop by hafiz kat umah dia dan aku terus pecut balik umah..

then balik lak.. boss bagi aku lagi new set cpu... yang baru gak macam tadik..

target nak siap hari nih..

akupon cuba lah,...

tapi 2nd time pickup aku slow sikit lah..

otak dah ngok..

lambat sikit..

dah siap..
tinggal 98% ja nak bungkus and letak warranty..

sok pagi lah aku setel..

then kul 8.00 malam cabut aku cow balik rumah..

sekit perut gila.. nak terberak.. hahah..

then afta that makan bihun sup yang mak aku beli then aku teteplah hati ni nak pergi pasar malam..

pergilah aku seorang diri ke pasar malam..

tapi tak beli apa pun..

just cuci mata ja tengok orang2, pemandangan..

tapi aku rasa tak bestlah malam nih pasar malam..

napa ya..

strange feeling coming across..

aku tau malam ni bukan pasar malam yang biasa pasal malam ni pasar malam dia besar dan gerai2 banyak tak macam yang selalu..

and digi also come to buat promotion..

pelik gak..

just round2 there dan tak beli apa..


terus aku chow..

adalah jumpak some certain stupid kid..

tengok semacam ja kat aku. pastu dok gelak2,,

shit! siyal sangat..

dok kutuk aku lah tu..

entahlah pa yang dikutuknye..

pasal bentuk badan aku lah kot yang macam belon and papaya nih..

sebelum balik dari pasar malam.. singgah dulu rumah arif..

then thier family open Yong Tau Foo..

sambil2 tuh tengok GLEE>..

kul 10.45mlm aku pon chow,..

masa masuk lorong tuh sebelum sampai umah aku. saw nazrin and pak teh..

doing some certain thigs kat pagar umah diorang..

check it out..

lar uponya dok pasang jaring besi tak nak bagi kucing masuk since kucing like tuh cakar2 diorang punya motor cushion and body car..

sembang2 ngan depa jap sebeleum masuk umah sampai kul 12.30 a.m.

then masuk umah..

then aku tulis entry hari nih..

k lah... need to figure out smethings on Cafe World..

Nyte..

bye~

No comments: