Tuesday, April 27, 2010

Aku terlanggar kucing malam semalam.

hi.. Betemu kembali di subuh hari.

kekdah menaip entry di pagi2 hari ni lak.

ntahlah.. i got unstable emotion nowadays.

since ada saja people who kept annoying me , who trying to play along with my emotion.

aku tak tahu kenapa jadik macam ni>

nak kata datang bulan pon tidak sebab aku ni lelaki.

so, from where do i gonna start?

ya.. lets me start from last night.. Alkisahnyer , masa balik kerja..

u noe , when people get back from work usually they were speeding thier transport..

nak balik awal.. same goes to me..

Unfortunately , OTW back to my home..

about 8.15 pm , when im speeding up my bikes. (like usual)

suddenly a kitten come acroos on my way.

so? what happen?

yaeh. not done on braking yet and i've hitted that pity kitten..

"im sory. its not my intetion to hit you"

when i.ve hitted i just feel like a bumpy means i was overlayed on his body..
OMG!

turns back and saw the kitten suffering from death and saw alittle moving of his shaking his head and hands.

and saw there too. his "poo poo" outs from his anus.

but no bleed.

i didnt mean it to do so.

memang kesian sangat..

dan disitu juga ku lihat keakraban kucing-kucing lain yang mengerumuni tubuh mangsa.. memang sangat2 akrab. tersentuh hati ku melihat mereka. ada yang menjilat2 badan si mangsa itu..

bukan aku sengaja nak tertindih dia..

dah tak sempat sangat. and keadaaan malam yang samar2 macam tuh menyukarkan lagi.

then. i moves he to aa side of road..

aku lihat ada gerakan kecil like mengeletar from his body..

then atak nak tanam lagi lah..

back home and tells moms.

BUt? hopeless.. not rather to tell her. lagi kena marah lagi adalah.. baik tak yah bagitau..

aku cuama nak nasihat ja. or even a little support.

huh!

then back at the targedy area.

and found the kitten gone.

dont know where he goes..

im confused.?

so.. back home with a simphatic and perasaan bersalah.

then. have a dinner.

after that, i was so sleepy and tired..

just going bed dan dengan jiwa aku yang serabut nih lagi menyebabkan aku nak tidur..

sebab tu lah aku menulis entry di pagi2 hari ni..

and pagi2 nih juga aku dah tinggikan suara dekat ayah aku..

yalah. aku tengah dok sebuk main facebook dekat alppy boleh dia tutup suis lampu dengan kipas ( like he sually do in the morning)

aku pon teruslah mulut yang cibai ni berkata "bodo ka apa tak nampak orang buat apa?"

tak sangka kan aku boleh kata macam tuh ..

ni sebab jiwa kacau , minda meroyan tambah tekanan .

aku tau dia memang selalu buat macam tu sebab nak jimat elektrik dan juga memang aku tiap2 pagi lepas subuh sambung tidur. cuma pagi ni aku tak sambung tidur.. tu ja.

LAgipula aku dok dendam pasal kes dia tak bagi pinjam motor dia hari tuh.. ( the prev entry.) dah berbulan2-rasanya..

APALA nak JADI DENGAN AKU NI KAN?

siyal sangat..

oh ya.. kat tempat kerja macam biasa dan aku benci hadapi situasi yang sama..

tambahan si broken hearted tuh dok sebuk marah aku walahal aku buat benda yang betul..

BABI BETUL MANGKUK JAMBAN TUH!

k lah..

aku dah malas nak tambah dosa lagi..

bye..

nak mandi2 nak gi krje.. CHow~

*** i just cant stand this anymore. aku tension sangat..

**** statring from today aku malas nak elaborate pasal haraian kerja aku.. malas sangat.. sama saja.. kalau da yang lain baru aku akan tulis.

No comments: