Monday, April 19, 2010

The Stingy girl..

Salam.. hola..

entahlah.. mood aku serabut sangat sekarang nih tau tak..

napa ya..

pasal ada Stingy girl nih.. ask for my favour..

pastuh bila cas duit terus melenting padahal dia kata dia nak bayar.

bodohnyer sundal..

Dah mintak toloh aku pastuh dok berkira2 ja nak bagi duit kat aku.. siyal nyer pompuan..

oh ya.. masa dulu pon kau memang terkenal dengan sikap kedekut dan alien kau tuh..

lupo lak..

dahlah.. YOU slutty bitch..

oakyh.. malsa nak tulis pasal kau..

so. ap cerita terbarui aku hari nih..

oh ya.. Monday.. Back with work..

agak letih sikit.. aku pon tak tau kenapa aku letih sangat..

so,, kerja hari nih boleh lah tahan ..

tapi surely besok lagik pressure nya..

pasalk barang pon sampai..

so, macam biasa .. bangunl pagi.. then mek a cup of Milo then

teruslah pergi kerja..

pukul 8.00 malam balik kerja as usual..

cuma ada sekor pak cik tuh yang boleyh buat statement ginih..

"orang nak beli yang ni pon dok kisah" ..

hoi! orang tua bodoh.. use ur manner..
im just suggesting the best since your doughter my friend..

Bodoh punya orang tua tuh...

okayh.. balik2 terus bukak lappy hp Compaq Presario c700 Nadiah..

yah.. she meet me at the morning and i suggeted to leave it with me..

she's having a problem with maxis broadband.. unable to use since the virus has ruined her systerm..

luckily that she has a recovery partition.. mudahlah kerja aku..

just installed software and copy balik ja data2 dia..

tu ja..

ttg upah later lah.. aku kata bagi ja ikut berapa yang dia nak bagi..

malas nak demand banyak2..

Kisah pissed of aku statement kat atas tak de kena mengena dengan nadiah nih pasal dia paham apa yang aku nak..

so, bhelek2 lappy dia..and teruslah buat kerja..

so ,, sekarang kul 1.40 a.m..

and her lappy siap sepenuhya..

lusa leh lah bagi kat dia..

k lah..

aku tak tau nak tulis apa dah nih..

k.. nyte..

nak tidur..

bye~~


** my dad demam.. apa mimpi lah dia demam tetiber..

tengok aku semcam ja..Blah lah .. aku masih marah lagik pasal insiden kau tak pinjamkan aku motor tuh..

ahh.. blah.. !..

** OPS terlebeyh sudah.

No comments: