Saturday, March 20, 2010

Azleenas cafe..

haha.. okayh..
merasa haku update entry kali ni dekat azlenaaz kafe..

Saja jer lepaking dekat sini..

have a lite2 chat here..



hahah...

merasa lihat muka kuh yang hodoh dang gemuk nih..

okayh.. so , bukan itu yang aku nak taip dekat sini..
just..

biasalah..

jumpa si shahril ni ajar dia main FB..

baru nak buka akaun dia..

so , kira.. everything run smothly lah yer..

haha..

okayh..

hari nih kat tempat kerja takdalah apa2 sangat..

kerja pon tak banyak pasal kastemer tak hantaq CPU mereka..

**mungkinkah kami repair elok sangat sampai diorang punya komputer tak rosak2..
ishk2..

takdalah apa ..

aku just duduk..

main need for speed..

zombie plant,,

dan merapu meraban..

Biasalh., bila bosan semua nya jadik haru.

aku pon tak toroh.. per orang perlis katya.


BTW, sok cuti.. yeah..

hahah...

tapi mati kedaunganlah haku nampaknya..

baju banyak lagi tak laundry..

jenuhlah konsepnya aku nam membasuh..

pa2 pon balik nilah aku mula start mebasuh..

so,, apa lagik aku nak propah nih yer..

takda apalah.. battery pon nak kong nih.,,,

k lah.. Bye..

Sok haku update lagi yer..

*** teringinya bila nengok orang lain pon pakai handpone berwifi capable bagai..
teringin sekali diriku memilikinya..

No comments: