Friday, March 19, 2010

Menonton Underdog..

hahah..merasa entry kali nih menaip di depan tv..

haha.. bukannya apa.. dok nengok underdog ni di depan tv..

so, tulah ceritanya.. aku pon tak tau apa nak propah nih..

okayh.. hari nih hari jumaat..

So , takda apa.. just cuma pergi kerja then balik jap kui 12.30 ..

hahah.

rehat dua jam..

nak pergi jumaat.. then balik pastuh pergi kerja..

oh ya.. pagi tadik terasa malas sangat nak pergi kerja..

Alah.. sindrom macam biasa lah..


Then.. besok pon terus rasa nak dak mood nak pergi kerja..

so , kalau tak pergi kerja bosan lak kan..

Biasalah kita..

Takkan pernah puas lah..

Bila ada merungut..

Bila takdak kerja pon masih nak merungut..

Napa erk??

Fitrah manusia..

so , sekaranag aku kenyang sanagt..

haha..

baru saja mentekedarah burger yang aku baru beli tadik..

Siap mintak Double Burger LAgi tau..


Tu pon masih bARu lepasa makan nasik..

Apa daa..

Dasar perut tong lah aku nih..

memang tak pernah kenyag lah..

memang nafsu yang membuak2 lah ni..

aku pon tak tau apa aku nak mengarut ni..

saja ja..

kan ker aku nih wajib sehari mesti ada satu enrty..

ala.. lebih kurang kisah diari2. lah nih..

So , aku cadang nak baiki lah fx tuh.. neuther it was'nt my motor..

yerlh..

aku kan masih lagik dalam pengumpulan nak mengumpul duit nak beli motor senirik..

so , tak ada lah kontrak ker hapa nak mengungkit ka daripada orang tua tuh..

k la..
lupa cerita pasal motor ni..

cuma,, aku tadik agak best lah. bukannya apa.. ajak si anisa budak kecik jiran sebelah rumah aku nih..

syok ja dukung dai..

dahlah montel.. comel ak..

Geram aku nengok..

best ja pengang budak2 nih..

bukan apa.. tenag ja hati ni..

kan ker budak2 tuh syifaa.. orang kata innocent dalam omputihnya..

atau tak da dosa la.

entahlah,,

yang penting apa2 pon budak tuh memang montel dan menggeramkan..

k lah..
sekian saja kisah aku hari nih..

nnti aku cerita lagi ya..

k..

daa~~~


Gunyte..

** got calls from aswad hari nih.. ala.,, my kawan lama dekat ILp Tuh..
Dia dah pindah .. amik Sijil Elektrik dekat Poli..
lama jugak lah aku tak sembang dengan dia.. Bisalah..
kalau dah mula bersembang dia.. memang tak mau letak telefon lah..

suka bergayaut lama2 on the phone..

lama jugak la kami bergayut.. hihi..

No comments: