Wednesday, March 24, 2010

Sibuknya hari nih..

ya hamponn.. sebuk sungguh aku hari nih..

jam menunjukkan 1.15 pagi..

dan kau tau hari ni kat tempat kerja memang bzy seamatnya..

Cpu makin menigkat..

makin galak sibuk kastemer nak urgent padahal baru ja sampai..

siyal betul la..

dahla tuh.. sibuk lak ngan barang2 dan cpu PC fair nih...

hish serabutnye..

aku sampai tak rehat hari nih tau tak.. punch balik terus pasal nak rehat dah lewat sangat,,

Ectic sangat...

sekarang aku baru sudah kemaskini buku log..

besok cik aku nak mai lak..

macam2 aku nih..

print la.. gunting la..

gam la..

renyal dan babi..
sangat lah banyak..

ok..

dahlah ink cam cibai sebab bila letak gam dia kembang dan nampak buruk sungguh buku aku,,

siyalnyer ink..

rosak terus gambar bila dakwak ink kenbang..

k la.. dah lewat..

sebuk sanagt hari nih..

tak sempat buat apa2..

bye..

*merasa update versi ekspress

No comments: