Wednesday, March 3, 2010

Kenyangnyer.. Nak pecah Perots!

ops!!

Nak terburai perutku...

yerlah...

hari nih kan wednesday...

Hari pasar malam dekat satdium..

u noe what?

Balik kerja terus aku drop by kat situh..

hajat di hati nak mengusyar spa2 yang tasty...

but???

non hadonyer...


But ,, pagi tadik aderlah sorang kastemer nih...

klunya... dia pakai CPU cooler master..

nama takleh bagitaulah...

memang dowh... sluuurrrpp.....

tak kelip2 aku usyar dia...

nampak gaya cam Gomen worker..

ala2 lectuter gituh..

but , pedulik lah dia..

bukannya dia kesah aku pong...

kan2..

okayh.. juadah aku beli di Pasar MAlam tadik adalah...

Roti Goreng ,,, Daging Flavour...

Azra Soya yang taufu fah tuh...

then.. cucuk2... ala.. nama glam dier orang panggil lokchin..

aku bantai ntuk Rm tiga hengget...

hoho..

banyak nyer aku beli..

mana tak nyer perut nak meletop..

ok..

dahlah tuh..

Balik rumah pon aku bantai nasik yang mak masak..

As simple jer.. Gulai Telur itik..

makan juga lah..

okay..

so .. kat tempat kerja macam hari nih hectic juga..

well,,, sok ah fuh dah bertolak gi Singapore...

tingallah kami bebudak practical sengsara...

so.. the LOng Neck tuh rasanya adalah kot.,.

Did i need tu mentioned his name>

malaslah.. nyamak jer..

ok..

so.. makan2 tadik dah tak sedar kul 12..

yerlah.. elok2 jer nak shut down Pc terbaca satu blog nih yang menghina my BFF..

aku pon apa lagi.. ,melentinglah komen dalam blog dia..

BODOH! isu copy-cat pon nak bangkit...

konon2 propah kata ada orang tiru stail dia bergambar...

NGOK tullah slutty bitch tuh..

oklah..

aku malas nak baran2 nih...]

sok aku keja..

so..

Nyte..

Bye..

**eaaarrrkks!! terbelahak... Kenyang sangat..

No comments: