Saturday, March 13, 2010

Takda kerja..

haha..

okayh.. today is saturday.. Was hoping of some hectic work..

But??


Wat happen..

tak dalah banyak yang diharapkan..

yerlah..usually saturday kastemer akan banyak hantar cpu mereka..


but,,


takplah..

takda lah banyak kerja aku nak kena buat..


BUT??

kenapa tak banayk kerja pong aku masih mengeluh..


terlah...


Bila tak da kerja mesti akan BOSan..

bila bosan..


aku akan merepek seorang2 dengan merapu..


tulah umrah diriku..

But ,, naw aku makin addicted to the Zombie vs plant..


hahah...

game bordoh macam tuh boleh jadi minta..


napa erk..

padahal aku kalau game2 macam tuh aku BO Layan ya..

entah..


mungkin sebab bosan kot..

tulah aku..

kan??


tak pernah puas dengan satu perkara,,,

okayhlah..


Kerja aku hari nih just install2 , ja..


takda pon menukar hardware..

tak da apalah sangat..

OKayh..

apa ya aku nak mengarut pada blog aku hari ni erk??

oh ya..

So , hari ni aku dapat encaorage dari abnag and mum..


yerlah.. tentang my future..

But?

yerlah.. aku kan Boleh dikategorikan sebbagai Loser lah kalau SPM aku..


So sekarang aku cuma mintak je merata2..

Tak tau la apa nak jadi dengan masa depan aku..

Hajat di hati nak sambung DI Universiiti..

Janganlah aku menjadi seorang penganggur yang tidak bervisi..

hahah...

Motif ayat yang tak boleh belah..


OKyhlah..

aku pon tak tau perkra ke hadapan ni..

Oh ya..

tadik jiran aku.. ( yang Amik SPM taun ni)

yerlah.. ada totally dalam tiga orang..

Result sedang2..

Takdalah Teruk sangat,

lebih kurang aku ja..

But?

napa erk aku cerita tentang depa..

yalah.. Stau persamaan kami dan satu perbezaan jug..

Yerlah depa baru 17 tahun.. masih mencari tempat nak sambung belajar...

Aku lak dah 20 tahun.. pon turut sama dengan depa nak mencari tempat sambung belajar.

So , KIni aku lebih mengerti perassan orang yang lebih tua dri aku mas dekat ILP..

tentang perasaaan mereke mengenai perbbezaan umot but belajar benda yang sama...

oklah.. sudah lah cerita tentang dilema aku ni..

OKlah.. So??

sok adalah SUnday..

Dan sunday adalah cuti..

SO!!


yahoo... rehatlah sikit..

oklah..

i need my pillow now..


Daa~

Gudnite..

No comments: