Saturday, March 27, 2010

Pengalaman menjadi Bidan Terjun sebagai marshall race basikal..

hahahahh...

i cant even stop laughing now..]




u noe what..

masa aku on the way mai kerja nih..

aku terperangkap dalam kesesakan trafik lalu lintas disebabkan ada lumba basikal apa ntah kat kangar nih..
alkisahnya.. menunggu lah puak2 tuh sampai habis...

then lepas diorang habes teruslah aku follow up peronda polis yang bermotor tuh..

u noe what..

aku tak sedar kata aku telah pon menjadi sebahagian daripada mereka sebagai marshal..

WHAT!

mesti tak paham kan..

okayh lepas kau follow up polis tuh aku tak sepatutnya masuk dalam kawsan kon tuh.. then elok2 ja aku yang follow berlakbg peronda polis tuh masuk dalam kawasan kon tuh tersu ada olis tuh tutup kon tuh..

aku pon ha??!

kenapa dia tutup kon tuh..

last2 aku trapped dalam kawasan forbidden tuh..
konon2 sebagai marshal..

hihiu..
pak lawak betullah aku nih..

then tee4rus aku blur..

macam na nak kelaur nih??

semua jalan dfisekat lah..

last2 tunggu2 punya tunggu daa.

ada satu polis kekwat nih..

dia macam arahkan aku untuk pergi ke dir3ection sana..

macam tau2 ja aku trapped katy situh atau kau hengat aku nih terroriost..

terusl;ah aku memecut motor aku keluar kel jalan tuh..

walaupun dah ditutup terusla boleh aku selamba badak je keluar..

tak sangka ya..

menjadi marshal dalam keadaan ta disangka..

boleh kata hebat lah..

haha..




**next year nak apply lah jadik marshall dalam race2 basikal nih..
boleh feeling diva sambil diringi kereta kop..

***yang aku boleh tak sedar tuh sebab jalan yang aku guna tuh adalah jalan yang telah digunakan oleh aku setipa hari untuk ke tempat kerja..

No comments: