Sunday, March 28, 2010

Two good kitten has passed away..Died simultaneously.



Sedihnya hari nih.. u ne what..

anak kucing yang kusayang2 telah meniggal..

kedua2nya telah ergi secara serentak..

kesiannya dan juga sedih..

cant stop keep blaming myself becaouse of that..

entahlah..

yerlah..

aku yang bagi diorang makan..

aku yang mandikan diorang..

aku yang taking care after them..

But how??\\

they want to leave me..


its a GOD acts..

nothing can stop it..

entahlah..

aku pon tak nak sanagt pikir pasal the kitten..

just aku sedekahkan al fatihah ja kat diorang..

how pity that i couldn'.

-wathch them grow up.

heard them miau2 again..

taking bath for them.. and fed them again..


i noe.. im not gud enuff to taking care after them..

but.. harinih would be my saddest part of sunday..

keep thinking of them..

luckily.. i found my therapy very fastly..

yerlah..

nak melupakan kenangan silam bersama those kitten..

masa aku menaip entry nih pun dah pukul 1.15a.m

merasa kau..

aku baru balik yer..

nak tau ke mana?

aku ke JItra mall lah..

menonton wayang Evolusi Kl Drift 2 nih.

overall.. okaylah cerita dia..

but dia punya jalan cerita tak berapa nak mantap as expected then the action pon tak banyak sangat masa yang first batch punya dulu..

bab2 jiwang cintun karat bnyak dalam cerita kali nih..

but.. oklah.

value for money and for my therapy..

merasa driving memalam..

first tyme nih tau..

bawak kereta malam2 semata nak gi nengok movies.

bt. oklah..

sedikit sebnayak merubat duka di hati atas pemergian kitten tersayang awal pagi tadik..


okayh.. now kl 1.30 dah.. k lah..
need to sleep meh..


gudnyte.. actaually nak tulis lagi but serabut nak tulis banyak2.

k la..

chow..




may hier soul rest peacefully there.. miss you both damn much.

No comments: