Friday, March 26, 2010

Know the computer know the owner as well..

haha.. merasa tajuk entry kali nih kan..

so ?

kat mana nak mula ya..

ok ok.. so .. hari nih kerja aku macam bisa lah.. bangun pagi.. then susuakan anak2 kucing tuh..

then?

truslahn aku gi kerja..

tapi ada lah orang tuh tak reti2 paham the situation yer..

BODOH! dahla pemalas kerja..


okayh.. naik2 atas2 service centre..

teruslah dengan mission membaiki komputer..

hari nih berasa sungguh lega sebab cpu kastemer dah setel yang mana request nak hantar repair.. dah siap..

then .. yang cpu emachines yang baru sampai tadik dengan yang belen2 yang lama telah pon SIAP didinstal denagn OS!

leganya..

dpat gak habeskan sebelum deadline..

biasalah.. kami kan F1.. mana ada masa nak tangguh2 kerja memandangkan sibuk buat2 prepared untok PC fair nih tak lama dekat PErlis..

2/4 ni..

mailah ramai2..

tengok aku buat promo.

dekat Dewan Wawasan ala yang dekat mini putrajaya..

so.. masa petang2 tuh ada kastemer yang mana aku telah repair kastemer dia.. he was Dr Azmi from UUM..

wah.. kelas gituh..

so, sembang2 then he offering to kalau aku da problem or nak furthyer study mana2..
dia boleh tolong adjustkan..

wah.. sukanya..

then dia pon asking for my cntact number..

mana tau kot2 kalau ada masalah PC..

senang dia kontact aku terus..

tak yah melalui kedai..

wah!! sukanya..

buakan apa.. bila kita kenai the influeced poople nih senag sikit kita punya kerja..

senang sikit... boleh tolong kita kalau nak apply mana2 tolong adjustklan..

best kan jadik orang yang terpengaruh nih..

nak buat apa2 senang coz they were influenced people..

Thanks for letting me know you..!

okayh.. so balik rumah.. terus menyusukan anak2 kucingb tuh then mandikan diorang..

so,, makan malam.. then mum buat Garam belacan for the CIcah moment..

wah... pelam yang kak siti bagi kelmarin..

satu bijik pon tak habis lagi kan sebab saiz dia besar..

so.. aku nak update cafe world lah..

k lah.. bye..

**so,, besok mesti busy sebab may b ah fuh and arierf tak mai.. ada ja lah kes pelik2 tuh mai tuntut kalau si ahfuh tak mai..

No comments: