Saturday, March 27, 2010

Her trapped.

okayh...

hari ini dalam sejarah..

aku pergi ke Masjid berdekatan dengan rumah aku untuk solat MAghrib di sana..

wah.. aneh kan?

but itulah kenyataan..

actually aku patut mendengar kuliah maghrib beserta solat isya'.. malangnya no kuliah for tonight,.

apa lagi.. aku pederas lah motor balik rumah..

okayh..
alkisahnya aku sebenarnya terperangkap dalam perangkap mak.

napa erk..

yerlah.. aku tak sepatutnya balik awal..

la.. kan ker dah kena suruh dengan mak pergi ke masjid..

untok dengar ceramah lagik..

so.. next tyme.. jangan balik awal..

yer...

bukan apa.. im saying the truth..
aku bukannya baik sangat dan aku tak nak hipokrit..

just go there sebab tak nak wujudkan konflik . tuh ja..

so,,

hari nih kisah apa ya aku nak story mory..


takdalah apa menaraik sangat kat tempat kerja..

makin sibuk adalah..

cuma yang berubah tu pasal pengalaman aku petrang tadi jelah..

menjadi marshall sementrara.,.

heheh./..



ttg anak2 kucing tuh macam biasalah..
susuaknnya tipa2 pagi sebelum pergi kerja..

kan dah keja aku..

cuma.. sekaraqng aku manaip entry nih dekat laptop Acer 4310 yang baru sahaja telah diformat sebentar tadi..

yer;lah..

laptop si kawan dila tuh,,...

minta tolong ngan aku..

ntah install sopware apa ntah yang jadik korrupt terus windows dioa..

so.. klah..

ngantuk nih..

cadang2 tuh nak riding motor lah pergi ke jitra.,.

trying tro find my own good tyme..
]
lepak2 nak nengok movies kat sana..

k lah..

bye..
nyte..

No comments: