Tuesday, March 9, 2010

Selasa? Kenapa?

hi..

hahah..

bila pikir balik lawak lah semalam tak sempat naip entry dek gara2 terlelap sampai ke subuh..

so , dah terlepas sehari diary hidupku nih..

Oklah../ BTw,,

Hari ni feeling much2 better..

Keja means Cpu pon dah makin berkurangan..

Yes2...

so , Hope sok Ah Fuh mIalah keja yer..

Bukan apa..

Nak handle kes2 lama dia nuh..

Dan Nak minta support dari dia..

MAklumlah aku nih bukannya pandai sangat macam expert like him!/

ahahha..

Statement tak ley blah..

okyh..

Hari nih keja ngan sennag hati sebab takj hectic dan pack..

Cuma ade salesgirl dok sebuk pulun2 buat untuk Pc Fair nih..

2 Hb April nih kat Dewan Wawasan../

So , Nak join ker idoknyer..

Boss dah tanya..

So , aku rasa nak join lah..

Bukannya apa>>

saja nak try penglaman buat sales..


hahha.. lumayan gak lah Propahan depa kata kalau keha kita sales tinggi..

Harap2..la..

Okayh.. HAri nih aku dah cerita Pasal kerja..

Cuma , baru2 nih ..

Pihak Kesihatan dari Hospital dok sebuk buat promotion pasal Aedes nih..

Ala.. Denggi tuh..

Yang nabil berlakon iklan ridse4ct tuh..

Okayh..

Just cuma aku nka cakap..

Boleh tahan gak lah kempen diorang kali nih..

Espcially kat taman aku..

Yerlah..

aku nengok dah Penuh Banner dan poster2 yang ditampal sekaliling taman aku nih?



Lobehg kurang macam nilah posternya..

Cuma nak kata.. syabas lah Jabatan Kesihatan..

Caring to this Community..

oh ya..

Just now my mum told me about one of my neighbour.

dia meniggal baru tadi..

dah lebih seminggu lah dok hospitall,..

muda lagi..

Umur baru Tingkatan 4..

Pity She's.

Nak buat macam mana..

According to the told..

sakit dalam perut...

sound like hati or ntah..

aku tak berapa concern sangat pasal bab2 nih..
even aku pon tak kenal dia sebab dia selalu terperuk dalam rumah..

so , tak penah kenal..

Cuma yang terkilan tuh sebab dia anak Bekas Ketua Jabatan Aku dulu..

yer.. masa kat ILp..

Kesian lecturer aku a.k.a my neighbour..

Abang dia sama umur ngan aku..
so aku kenal lah..

But Tak berapa rapat jugak..

Kenal pon masa dia study sekali ngan aku dulu..

So , nak kata apa..

Just Recite Al - Fatihah ja..

tu ja..

aku nih seram sejuk skit bab2 mati nih..

yalah./.

semua orang akan mati..

It is written but??

sudah bersediakah kita dengan amalan kita??

aku nih takdalah nak menasihat orang..

Cuma renungan terhadap diri yang iman setebal kulit bawang..

dan berharap aku jumpa jalan yang sebenarnya nanti..

Insyaallah.

oh ya..

Sok.. hari rabu!

Excited nih...

Pasar Malam day...

Bestnyer...

hahah...

Fazli punya mid sem pon dah habes..

So he bertolak balik ke KSKB malam ni dari Perlis..

Wishing HE back Safely..

K la..

Daa...
Nyte..

No comments: