Monday, March 22, 2010

Isnin yang lebat..

Wah!! dah lama dah yer Perlis tidak hujan..

tudia..

Hari nih hujan memang kaw2 gila lah..

memang lebat..

sejuk sikit tanah nih..

aku pon balik tadik basah habes vontot dan kasut aku telah basah..

huhu..

naseb sumbat semua tuh dalam spin..

harap2 besok dia telah keringlah nampaknya..

ok..

kembali bersiaran..

maka entry kali nih tak dalah ap..

okayh..

start dengan bangun pagi tadik..

lah.. aku teruslah bancuh sus dan memberi anak2 kucing tuh minum..

haha...
bolehlah aku bangu awal sikit daripada biasa..

kesian aku nengok yer anak2 kucing tuh..

okayh.. start2 motor.. aku telah ditegur oleh Pak Cik Jo..

yer .. jiran depan ruamh aku...

yerlah.. di tegur bunyik ekzos motor aku..

yerlah.. korang tau lah kan kalau ekzos bocor.. bunyik mesti kuat dan macam malatops!

terimalah naseb badan.. bapak aku kan perangai dia ala2 Stngy~~ gituh..

okayh..
gi kerja..
tak bnay berubah..

CPu tak banyk.. just dua bijik ja hari nih..

so , kekdahnya kenalah mengerah tenaga badan nak mengangkat Printer dan Speaker bagai naik ke tingkat tiga..

huh..

Penat siot aku habaq kau..

memang bukan orang kata pecah peluh..

TApi...

memang mandi Peluh lah..

soo , masa nak balik tuh.. HUJAN lebat gila dowh.. sebelum baik tuh teruslah aku aku gi kat antie india belakang kedai aku tuh..

capai sebijik CApati Sardine.

sedap gila kuah dia..

memang best hujan2 panas makan cpati...

balik tuh.. lencun badan aku.. teruslah aku.. apal gik.. londeh smua masuk dalam Spin.. ops! censored!

okayh... lepas tuh sebelum mandi aku susuakn kucing2 tuh dan mandikan diorang,,

sejuk diorang then lap2..

letak dalam baldi.

terus biar diorang tidur..

sampai sekarang..

kanyang dan sejuk kot minum susu..

so.. lepas2 tuh aku terus mandi.

lepas mandi aku makan lah..

Nasik Goreng , dan kuah capati sardine tuh..

Tuang kicap dan makan denagn telur dadar..

bancuh lak milo ais..

memng kenyang,,


sampai sekarang lah kenyang tuh..

lepas tuh layan2 face book..

senja permai..

awan dania..

dan sekranng tengah layan TErjah sambil bawak laptop depan tv dan meneontonnya..

oklah.. nyet..

nak tengok terjah..

battery pon dah low ni..

daa~~

Gud Night!

No comments: