Thursday, March 11, 2010

Khamis

okayh.. bertemu kembali..

oh ya.. hari ni bangun kul 9.00 pagi..

lewat gaklah padahal alarm bunyik kul 8.00 pagi..

biasalah terlajak tidur..

hari nih aku pi kerja macam biasa..

Kerja2 cpu pun ok ja..

cuma aku telah memburukkan keadaan..
kesian cpu tuh..

asal ada display..

niat di hati nak tolong membersihkan kipas graphic card dia..

tup2.. lepas cuci terus takdak display..

hahah..

takutlah..

tak bagiatu kastemer lagi..

besoklah nak bagitau kata dia nyer g/card problem..

okayh..

bukannya jahat.. niat aku baik tapi dah riwayat dia sampai macam tu ja..

terima jelahkan.??

oh ya..

hari ni Aku hafis dan ah fu pergi lunch sesama..

kat KFC..

saja ja..

oklah..

tapi agak boreing ..

duit pon melayang rm 20..

so,,.

kerja sat pastu aku menuju ke BSN,,'

beli no pin poli ler..

rm6 hengget habes..

so.. balik rumah.. On the way nak p kerja pulak korang tau dak.. Visor helmet aku lak nak patah..

Hisk!

teruslah aku pi kedai motor tuh dan beli lak..

Melayang lak Rm 10 hengget...

so , hari nih memang hari berboros lah..

pasal minyak motor aku isi lak masa balik rm 4 hengget..

Hitung2 sehari ni aku habes rm 50..

memanglah kedarah duit..

oh ya..

hari ni keja rilek..

cuma kastemer lah nak handle macam2..

ragam biasalah..

so,, k lah..

aku nak kutip makan kat cafe world nih..

bye..

** oh ya , ttg jiran aku yang baru passed away kelmarin tuh ,, masuk paper dowh..

sebab yang takleh percaya tentang kematiannya tuh..

Maut sebeb tertelan PANADOL secara berlebihan??

pelik tak kes ni??

menjadi tanda tanya lah bagi aku sat ..

apa2 pon takziah pada keluarga family..

Gudnyte..

No comments: