Monday, March 1, 2010

Terlupa..

hai.. backs again...

u noe whta the date is today??

Today was 1 March lah...

Kenapa?

Ada apa dengan 1 march???

Entah..

Bohong??!!!

macam na leh entah..///

Tau tak...

"Effectice 1 MArch , Compuland center will be open from 9.30 am.till 8.30 pm./..

yerlah...

AKU LEWAT LAH DOWH!!!..


aku ingat macam bisa punch card...

Tak pasal2 punch kui 10.00...

Ralit tengok Rahsia HAti si kekar Aaron Aziz..

hahah..

Nate beghuk muh...

.......

tulah...

penyakit lupa...

naseb rule trak ketat..

but,, okayholah..

besok nak manage betul2 schedule aku...

tamau lewat dah!...

tamau..


Okayh..

alkisahnyer...

kat tempat kjer memang shiyal!!//


Internet connection dah down seminggu...

Gila...

Aku tak pasal2 kena balik donload driver kat rumah aku...

sebab nak setelkan cpu2 yang diformat tuh..
]
hadoih...


hari nih..

keja went normal back..

btw , takutlah..

ah fuh nak cuti..

kekdahnyer nak gi Singapore..

pi holiday..

MAtilah!!

sapa nak kaver kami..

takmau orang lain atau "the Long Neck" tuh.. selfish...BULLSHIT!

tamau.!!

tak besh...

cam pantat...

okay..

aku tak tau dah nak mengompang!!

okl;ah..

daa...

Nyte!!

No comments: