Tuesday, March 2, 2010

Oh no..

Oh no... Tetiber terasa malas nak hupdate blog.. naper ya??

hadoih...

BTw,, today Shiyal sangat!!

kaun tau tak kan semalam aku bagitau pasal masuk awal kan tempat keja..

Tau aku pergi kul berapa??

Shpuld be there at 9.30..

tapi kul 10.45 am baru akau sampai..

HANJING sangat..

kau nak tau naper??

yer.. sebab aku bangun lewat..

Naseb got a calls from arif..

tu pon dah kul 10.00am..

ok lah pada nothings.

but!!

how shit this happen...

tau pagi tadik aku leh siap mimpi ngah gi Holiday kat sabah..
Gi tengok2 ikan..

Isi borang ntuk pertandingan memancing??

ngah2 isi borang tuh dapat call so terus bangunlah..

bodoh.. naper sexcited pasal ikan kat sabah nih..

tak perlah./

naseb arif tlg punch kan kad aku kul sploh..

Takderlah rasa in rush sangat..

so.. gi lah jugak keja..

Nagh jalan nak masuk kerja..

tetiber lak beg leh putus...

dia punya tali galas tuh...

tengah2 jalan..

Shiyal kan>>??

apada ada nasib...


so,, beberapa jam lak..

aku dapat call..
dari H.safwan..

dia kata nak mai kedai aku...

nak mai carik laptop katanya..

so , aku pon gilah kat dia bila dia samapi.. then aku pon mulalah bab2 promote laptop yang aku rasa bagus dan sesuai...

Hah...

Aperlagi..

aku pomote yang tuh dia grab teruslah...
acer 4540..

amd nyer..

ati graphik..

so..

lepas promote tuh aku terus naik atas balik.. sambung kerja...

Buat CPu cik MAzlina dari Komuditi Pertanian..

Board dia rosak...

kena tukar..

dan aku buat lagi cpu2 ynag lain...

sampai kul 7.45 malam baru aku balik..

then balik2 tuh...

ngadap pc... bukak Fb..

chat nhan fazli jap..

then aku chatting ngan sari sampai kul 11.45.. hik2..

macamlah topik yang kami bualkan..

so.. lepas chat ngan dia..

Aku pon taip lah entry nih..

Besok aku takj mau plan apa2..

sebab macam kelmarin.. plan nak bangun awai tengok2 terlebih tidur lak yang jadik..

So , tak yah plann..

just follow je the flow..

oklah..~~

da>>

bye.. Gudnyte..

No comments: