Thursday, March 25, 2010

The Cicah mempelam day..

hi all.. bertemu kembali.

hari nih kerja aku??

tak da lah apa sangat..

just setteling the cpu yang delay ja..

oh ya..

berkenaan cik aku yang datang melawat hari nih..

jap gi aku story..

so.. hari nih as usual..

aku bangu7n kul 8.40.. them bancyh susu dan susukan anak2 kuceng tuh..

lepas tuh aku siap dan gi mandi..

fry telur mata then folded with bread and a lil sos on it then makan sambil nonton Awan Dania yang ulangan tuh..

kul 10 aku start moto then gi kerja..

sampai2 just usruskan cpu yang kelmarin delay.. changing to new m/board then format again..

then kul 12 camtuh.. Cik aku pon mai..

yerlah..

nak mai survey lah kerja2 kami cam na..

na kcheck instead of macam soal jawab then aku briefing ttg bidang tugas aku..

tak dalah apa sangat..

ingat nak takut..

last2 sebab dah biasa reletionship aku ngan encik the aku pon cakap macam biasalah..

terangkan kat diorang dengan begitu yakin sekali.. *ahaks kelas gituh..

then after that diorang gi melawat kawan aku yang kat tempat lain lak..

so , begitulah..

**naseb semalam sempat menghupdaTE BUKU LOG..

kalau tak.. Merasalah..

so,, lepas cik2 aku balik staf pompuan ajak cicah mempelam..

huh.. aku pon apa lagi.. lajulan mencicahnya sambil bergosip..

hahah..

memang best lagi rancaklah bergosip sambil mencicahnyer ya..

oh ya... Thanks to Kak Siti yer.,.. bagi kat aku lagi Dua bijik mempelam buat mencicah kat rumah..

Besar2 penyepak lagi.. thakns again.. .. naiik atas. then buatb kerja macam biasa..

then masa nak balik tuh naseb sempat aku balik..

kjalau tak basah kuyup lah.. elok2 sampai terus hujan turun dengan lebatnya..

naseb.. tapi tak lama ... sat saja..

macam lalu ja..

balik kerja .. susukan kucing.. my mum told me that diorang jatuh kat longkakng b4 aku balik..

ishk2!! buas betul kucing nih..

so.. mandi2.. then abang balik..

doing some favour helping him potocopyn kerja2 dia..

so , lepas makan.. main FB.. Main blogger..then aku nulis blog kali ni..

so? tu ja lah aku nak bagiatau malam ni..

Semalam veryther kusut yaamat..

Busy.. tapi sempat lagik gi ke Pasar Malam.. of coz lah.. Pasar malm..

so.. Gudnyte..

then bye!

No comments: