Tuesday, March 16, 2010

Selasa Besy sangat..

hahah... merasa enrty keletihan yaamat..

so what??

apa yang busy padahal kerja macam tak buat ja hari nih..

*ops!! alamak..

tetiba lak aku terlupa nak tulis buku log aku hari nih..

isk211...


serabotnyea..


oklah.. aku proceed dulu dengan entry aku nih then baru aku akan tulis buku log ituh..


so , hari nih surprised and unexpectednya..

ah fuh tak maila..

so,, merasa hari nih barag sampai..

kenlah memunggah gi hantar ke tingkat tiga..

letih..

dahla gedabak dan banyak..!!!

Letih lah..

tambahan pula.. ada lah beberapa kes yang tak distelkan lagik..


need ahfuh help maa..


ok..


so , hari nih memang rasa tak dok mood sangat..

kerja pong lazy2 lite gituh..

so , buat jelah apa yang patot..

hahah..


ok..

so sok expected memang barang akan bayak lagi.. almaklumlah.. pcfair akan menjelma tak lama lagik..


Surely will b busy for that occasion..

k lah..

neeed to write on my log book.. NYe.

daa~

No comments: