Wednesday, March 31, 2010

Kosser memindah barang.

Hadoiyah...

pentanyer hari nih.. yerlah..

sok dah nak pindah2 barang ntok PC fair nih..

kosserr kau mengerah tenaga dua kerat mengagkat barang2 yang berat turun tadik..

tyhen, sok nak punggah lak tak atas lori then nak hantar kat PC fair..

hadoiyah...

memanglah jadik wonder woman ..

yerlah.. komitmen kejo..

kalau idiknyer ndok ingin aku ke sana,..
'
sapa mau angkat barang berat2..?

bagitau aku..

so. begitulah kisahnye aku hari nih..

yerlah PC fair nyer pesediaan..

hamponn!


so??

sok kekdahnyer kena hadir ke tempat kerja seawal 9 PAGI!!

wut!

selalu aku mai pon kol sploh./.

ishk2..

memanglah sheyall yaamat..

nak kena buat semua kerja tuh..

yerlah komitmen kerja lah katakan..

BTW.. kad smart card astro kuh yang rosak tuh telah diganti denagn baru..

lunch tadik ada kurrier call aku suruh pickup that thing kat rumah aku then returned back the old fucking rubbish nyer smart card..

so??

cepatlah astron nih buat kerja..

memang pantas dan efisyen..

but dah dapoat..

nak kena lak tunggu dalam tempon 24 jam ntok aktivetr..

yerlah..

buaknya boleh negok terus tang2..

hadoii..

tungguhlagi la nampaknya..

takpalah..
aku pong bukannya kaki tv sangat..

BTW,,


bestnyer lagik..

elaun kedai dah bagi dah..

yeha...


dapatlah Rm 250 ntuk practical aku yang bakal berakhir lusa..

taklama dah kan..

tapi aku nak kerja sat sementara aku dapat tawaran further study..


leh kumpol duit sikit..

haha..

best2 nyer..

dapat dah duit gaji..

oh ya..

tapi tak gunakan lagi pong..
aku mintak mak duit..

hahah..

padahal baru dpat gaji jer..

merasa kedekut..

dapatlah Rm 50 mak bagi..

tyhen aku beli topup rm 10..

then pi pasar malam ..

beli lak seluar pendek offer.

RM5 kau harganyer..

murah and kuality..

best2.,.

tapi kali nih expedisi aku kepasar malam ditemani oleh Unknown poeple..

haha..

merasa mengerek anak ikan bawak ke pasar malam..

HOI!

bukan anak ikan lah..

kawan kepada jiran aku..

katanya nak numpang denga kau ke pasar malam...

so aku pon pi lah..

tapi tak jalan sekjali..

dia malasa kot nak jalan ngahn aku..

malu kot..

aku dress selekh sangat..

but , oklah..

pandai gakalh berbudi..

dah tumpang aku..

bagus gak..

ada gak treat beli aku nasik lemak.


but aku dah kenyangler..

so aku tolak ler..

tak nak..

thanks lah for the offer..

^unknow^


so,, hari nih aku lepak2 malam tadiks sebelum aku menulis ini entry.,.,

semabng bersama che ros and amek berserta wari..

wah.. bestgak lepak luar rumah malam2 ..

sejuik jer..

macam2 lah sembang..

sampai kul 11. aku undur lah..

nak terberak kau..

so.. baliki.. usruskan kafe world..

then menulis bloh..

k lah..

out dulu yer..

SOK nak kena bangun awal..

naki kena p jadik kuli batak mengangkat barang..

chow

~daqa

**pc fair keeep troubling of me maa..

No comments: