Monday, March 15, 2010

Isnin.. Currently no mood lah..

haha.. bertemu kembali..

Bosanya hari nih??

kenapa??


hahah... sia2 ja..

sebab

aku asyik sebuk dan terliur menonton vid clip Lady Gaga - Telephone..

tak berhenti2...

memang best..

so..
apa aku buat hari nih..


hari nih.. cuma tukar MOBO jer.. M board lah..

yang kastemer send to claim tuh..

Just pasang balik ja..

Dan aku turut gi mengular..

aku gi bayar bill tm net..

thenn.. aku saja2 beli no PIn dekat bsn utk kemasukan ke maktab,..

Saja2 nak cuba naseb...

*cibai betui mak cik kaunter kat BSN tuh..

Taknak mengaku yang dia ada beli CPU kat CPL..

aku tau di ada beli.. sebab aku cam dia..

Bukan apa aku gi approach dia..

just nak explain ttg cpu dia tuh ja..

BTW, BODoh tanak mengaku.. Bukannya susah pong..

ok..

So , aku balik makan tengah hari.. actually beli dulu lah nasik kemak dekat kedai depan hosprital..

Beli kek karamel dan nasi lermak ayam..

so , lepas makan tuh aku baring2 lite atas katil.. malas ja nak pergi kerja..

Actually masa nak bangun tadik pon aku malas nak pergi kerja..


TAk da mood sebenarnya.,.

BTW,m, kerja tetaplah kena pergi..

so ,, atatau apa nag mengaruits dah.. just tadik aku isi Borang MAktab..

entah boleh dapat ker idoknyer dengan result aku yang bodoh ni..

BTw,, baru rasa nak menyesal..

dan sebak sangat especially bila babb tang isi borang nak apply mana2..

soo, k lah,,

letih meriba kan LAptop nih..

Peluh sangat..

K lah..

Daa.. ~~

Gudnite,,,

Bye.

No comments: